شهید «اسماعیل بحرینی‌پور»:

رهبر انقلاب را تنها نگذارید تا ابرقدرت‌های فاسد بر ما حكومت کنند

شهید «اسماعیل بحرینی‌پور» در قسمتی از وصیتنامه خود آورده است: «از برادران گرامی خواهش و تمنا دارم كه رهبر انقلاب را تنها نگذارند تا ابر قدرتهای فاسد بر ما حكومت کنند.»
کد خبر: ۴۶۱۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۴ - 13June 2021

رهبر انقلاب را تنها نگذارید كه ابر قدرت های فاسد بر ما حكومت کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، شهید «اسماعیل بحرینی پور» در 1340/08/07 در کنگان دیده به جهان گشود.

در هفت سالگی به مدرسه رفت و دوران ابتدايی را در دبستان «خيام»، دوران راهنمايی را در مدرسه «شريعتی» با موفقيت پشت سر گذراند، بعد از آن با جمعی از دوستان خود برای ادامه تحصيل عازم بوشهر شد.

پس از مدتی عازم خدمت مقدس سربازی شد و ديگر مجال ادامه تحصيل پيدا نكرد، هنوز چند ماه از خدمت مقدس سربازیش نگذشته بود كه بر اثر تصادفی كه هنگام انجام وظيفه برایش رخ داد از انجام  بقيه خدمت سربازی معاف شد.

وی که فردی زحمت كش، فعال و دارای اخلاقی پسنديده بود، دارای روحيه ايثارگری و شهادت طلبی بود با دوستانش صميمی و هيچ وقت كلام يا صحبت نا شايستی بر زبان نمی آورد.

پس از گذشت زمانی در بنياد مهاجرين جنگ مشغول به كار شد، عضو فعال بسيج كنگان بود.

اسماعیل دو بار به جبهه های نبرد اعزام شد و سر انجام در تاریخ 1361/12/21 در منطقه سر پل ذهاب بر اثر اصابت تركش خمپاره  به درجه رفيع شهادت نائل آمد.

وصیت نامه شهید:

«اينجانب اسماعيل بحرينی پور فرزند ابراهيم متولد سال 1340 داوطلبانه به جبهه رفتم و  می خواستم به دنيا بفهمانم كه انقلاب ما هيچ وقت شكست نمی خورد.

از برادران و خواهرانم خواهش می كنم موقعی كه شهيد شدم به هيچ وجه گريه نكنند، خداوند تبارک تعالی مرا به دنيا آورده و باز پس گرفته است.

از برادران گرامی خواهش و تمنا دارم كه رهبر انقلاب  را تنها نگذارند كه ابر قدرتهای فاسد بر ما حكومت کنند.

از پدرم می خواهم بر مزارم به هيچ وجه گريه نكند كه دشمنان انقلاب خوشحال شوند.

برادرانم را به  مدرسه بفرستيد تا فردای آنان يک سرمشق تازه ای بگيرد.

پدر عزيزم اگر شهيد شدم افتخار كن كه در راه اسلام و دين شهيد شده ام، خيال كن فرزند تو يک هديه است و به قرآن داده  ايد. به اميد پيروزی رزمندگان اسلام بر كفر.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار